Fit Pierniczki bez pieczenia

Składniki :

Daktyle – 1 szklanka
Orzechy nerkowca – 0,5 szkl.
Płatki jaglane BIO – 1 szklanka
Przyprawa do piernika – 20g
Nasiona chia – 2 łyżki
Kakao – 1 łyżka
Miód – 2 łyżki
Woda – 20ml

Daktyle i orzechy zalewamy gorącą wodą i moczymy 2h.
Następnie wszystkie składniki przekładamy do Thermomixa/ Blendera i blendujemy do uzyskania jednolitej masy. Masę wykładamy do pojemnika i wkładamy do lodówki na noc. Następnie wyciągamy, rozwałkowujemy i wycinamy pierniczki foremkami.  Rozpuszczamy gorzką czekoladę i polewamy pierniczki. Dekorujemy wedle uznania, u mnie wiórki kokosowe.

 

pierniczki3

 

SMACZNEGO! 🙂 

10 pomysłów na świąteczny prezent dla Biegacza

1. Książka

Książka o tematyce biegowej będzie uniwersalnym rozwiązaniem. Jednak jeśli mamy możliwość zwróćmy uwagę lub delikatnie dopytajmy się jakie książki już biegacz posiada – szkoda by było gdyby egzemplarz się powtórzył!

ksiazki2

2. Pakiet startowy na zawody

Świetny pomysł na prezent! Sama taki zrobiłam w tym roku. 🙂 Zapisałam mojego Triathlonistę na Bydgoszcz Triathlon.
Podpytaj osobę której chcesz sprawić prezent w jakim biegu chciałaby wziąć udział i kup pakiet startowy (jeśli zapisy już ruszyły), na pewno będzie zadowolona z prezentu!

3. Akcesoria np. torba sportowa, słuchawki do biegania,  magnesy do numeru startowego, blackroll

Torba sportowa jest dobrym rozwiązaniem. Znasz osobę, która nie używa torby sportowej jadąc na trening lub zawody? Ja nie znam! Każdy zawsze ma torbę ewentualnie plecak. Osobiście byłabym mega szczęśliwa gdybym dostała torbę w serduszka od Gym Hero 😀 Nowe, unikatowe i śliczne torby dla kobiet : 
torbysportowe
https://gymhero.eu/pl/

Biegacze, którzy słuchają muzyki podczas biegania na pewno ucieszą się z nowych słuchawek
dsc_8491
Producent słuchawek do biegania JABRA (www)

Magnesy do mocowania numeru startowego, absolutny HIT!
Koniec z męczącym zapinaniem agrafek tuż przed startem, numer startowy przypina się raz dwa!  Myślę, że każdy biegacz chciałby je mieć. 🙂

magnesy

Magnesy firmy BibBits do kupienia na stronie www-klik (na hasło : strongfitwomen  otrzymacie 10% rabatu)

Roller, wałek do masażu! Każdy biegacz powinien go używać, zbawienie dla mięśni po treningu. 🙂
dsc_8500
Roller marki Blackroll kupimy na stronie www-klik

4. Wieszak na medale

Wieszak na medale jest ciekawym rozwiązaniem, w końcu biegacz będzie mógł wyeksponować swoje osiągnięcie i trudy pracy włożonej w treningi. Ponadto jeśli ktoś biega często na zawodach to takich wieszaków nigdy nie za wiele. 🙂

wieszakinamedalezlogo
Wieszaki na medale od wieszakinamedale.pl

5. Album ze zdjęciami ze wszystkich startów z minionego roku

Taki album może okazać się świetnym prezentem. Osobiście uwielbiam zdjęcia i bardzo ucieszyłabym się gdyby ktoś zebrał cały mój biegowy rok w jednym miejscu i  mogłabym do niego w każdej chwili wrócić, obejrzeć i powspominać.

6. Karta podarunkowa do sklepu biegowego 

Załadujesz kartę podarunkową na kwotę którą postanowiłeś obdarować biegacza i już sam biegacz kupi sobie co będzie chciał.

7. Suplementacja (witaminy, minerały, białko itd.)

Suplementacja również jest dobrą alternatywą, podejrzyj co biegacz używa i kup nowe opakowania lub postaw na zupełnie nowy produkt, wtedy biegacz przetestuje i spróbuje nowości.

dsc_8444

8. Odzież np. czapka, rękawiczki, koszulka, skarpety kompresyjne, rękawki do biegania.

Tego nigdy nie jest za mało w biegowej szafie! 🙂
dsc_8476

Polecają się rękawki do biegania firmy Halfworn (strona www)

9. Pakiet u trenera/ Voucher na wizytę u fizjoterapeuty/Voucher na badania wydolnościowe

Pakiet u trenera – warto zainwestować, praca z trenerem może okazać się owocna + trener zwróci uwagę na technikę biegu i może zauważyć pewne niuanse których biegacz podczas biegu nie widzi i nie jest świadomy, że coś robi źle.

Voucher do fizjoterapeuty – nie każdy biegacz odwiedza fizjo, voucher może okazać się pomocny podczas przygotowań do półmaratonu/maratonu kiedy treningi są bardzo intensywne.  Aczkolwiek nie wykluczajmy osób, które biegają mniej lub z niższą intensywnością, regeneracyjna wizyta u fizjoterapeuty przyda się każdemu biegaczowi.

Voucher na badania wydolnościowe – za chwilę nowy rok, nowy biegowy sezon, warto sprawdzić na ile stać nasz organizm. Uważam, że każdy biegacz chociażby raz w życiu mógłby wziąć udział w badaniach wydolnościowych, żeby sprawdzić stan swojego organizmu.

10. Karnet na basen/siłownię 

Dobrą alternatywą jest karnet na basen lub siłownię, chociażby przez miesiąc biegacz mógłby spróbować dodatkowej dyscypliny, jeśli się przekona przedłuży karnet. Zawsze będzie to dodatkowa motywacja do wprowadzenia nowych treningów.

 

Mam dla Was RABAT -10% do sklepu radello.pl 
Ważny do 31.12.2016r. 23:59:59
Hasło rabatowe : strongfitwomen 

Zdrowe batoniki #wiemcojem

Udało mi się stworzyć pełnowartościowe, zdrowe, dobre batoniki. Jestem nimi zachwycona! 🙂

Składniki :

Daktyle – 27 sztuk
Wiórki kokosowe – 1,5 szklanki
Orzechy ziemne niesolone, prażone – 1 szklanka
Jagody goji – 0,5 szklanki
Siemie lniane – 1 łyżeczka
Nasiona chia – 1 łyżka
Woda – 50ml
Olej kokosowy – 2 łyżki

Daktyle zalałam gorącą wodą i zostawiłam na godzinę. Następnie wszystkie składniki oprócz wody i oleju wrzuciłam do Thermomixa, gdy uzyskałam w miarę gładką konsystencję dodałam wodę, ponownie zblendowałam składniki, na sam koniec dodałam olej i wymieszałam na niższych obrotach. Gdy już masa była gotowa wyłożyłam ją na blachę, którą wcześniej pokryłam folią aluminiową. Rozsmarowujemy równo mase na blaszcze i wstawiamy do lodówki na noc. W kolejnym kroku wyciągamy z lodówki, kroimy i gotowe :)) Pychota!

batoniki5

batoniki6

batoniki2

batoniki7

Smakują rewelacyjnie! 🙂 Polecam ! 

FIT BOMBA RUMOWA

Uwielbiam bombę rumową! Nie mówiłam? To już wiecie. 😀
Tak naprawdę bomba rumowa to syf. Robiona z resztek… i niech na tym pozostanie, lepiej nie wiedzieć co do niej  dodają.
Moja ulubiona „bombka” chodziła za mną od dobrego miesiąca, aż postanowiłam zrobić ją w wersji fit! Długo się zastanawiałam z czego dokładnie ją stworzyć zanim skomponowałam recepturę.

Z tego co zaobserwowałam w Krakowie, coś podobnego do bomby rumowej nazywa się „Ziemniaczek” natomiast w Warszawie jest to podobno „Bajaderka” . U nas jest z dodatkiem alkoholu, nie wiem jak smakuje pod inną nazwą. 🙂

 

Składniki :

Płatki owsiane – 3 łyżki
Płatki jaglane bio – 4 łyżki
Orkisz preparowany – 8 łyżek
Rodzynki – 0,5 szklanki
Masło orzechowe – 4 łyżki
Kakao – 2 łyżki
Wiórki kokosowe – 1 łyżka
Migdały – 19 sztuk
Ksylitol – 1 łyżka
Nasiona chia – 1 łyżka
Jagody goji – 1,5 łyżki
Ekstrakt rumowy – 1 łyżeczka
Woda – 50ml*
Płatki orkiszowe **

 

Polewa :
2 tabliczki czekolady  gorzkiej 70%  z solą morską Luximo
mleko

Przygotowanie :

Płatki owsiane, jaglane, orkisz preparowany, rodzynki, migdały zalałam gorącą wodą na 20 minut (w oddzielnych miseczkach). Następnie obrałam ze skórki. Wszystkie składniki wrzuciłam do Thermomixa i zmiksowałam na gładką masę. Wyszła trochę rzadka, dlatego dodałam płatki orkiszowe w takiej ilości, aby zagęścić masę. Możecie albo zrobić tak jak ja i później zagęścić, albo dodajcie mniej wody i pewnie wyjdzie gęstsza masa. 🙂 Formujemy kulki  i wkładamy do lodówki na 12h. (można krócej, ja robiłam polewę dopiero na drugi dzień). Podgrzewamy czekoladę z mlekiem aż do uzyskania płynnej konsystencji. Polewamy kule i posypujemy kawałkami orzechów lub wiórkami.
Uwaga! Bombę rumową FIT robiłam środa-czwartek, a dzisiaj (poniedziałek) smakuje WYŚMIENICIE! Przez te 4 dni zmiękła i przeszła rumem, więc smakuje dokładnie tak jak ta Wasza ulubiona  bomba rumowa z piekarni! (koleżanki z pracy potwierdziły to zdanie :D)

swfg

swf

 

Jeśli lubicie bombę rumową, koniecznie sprawdźcie tą wersję! Będziecie mieć 100% pewność co się w niej znajduje! 🙂

Sałatka z łososiem.

 

Na kolację poleca się bardzo szybka i smaczna sałatka z łososiem. 🙂

 

Składniki :

Mix sałat ACTIVE Fit&Easy
Łosoś
Olej lniany (2 łyżki)
„Chrupiąca sałatka” Bakalland (ilość wedle uznania)
Pomidory koktajlowe (ilość wedle uznania)
Sól himalajska
Pieprz

salatka1

 

Mix sałat wsypujemy do miski. Łososia i pomidorki kroimy. Do sałaty dodajemy 2 łyżki oleju lnianego, odrobinę soli i pieprzu, mieszamy. Następnie dodajemy łososia i pomidorki koktajlowe oraz nasiona z paczuszki Chrupiąca sałatka Bakalland (kupiłam w Biedronce :)). Wszystko mieszamy ze sobą. Można włożyć do lodówki dla schłodzenia lub podać od razu.
Ja rozłożyłam najpierw sałatę na dwie miseczki (wcześniej dodałam olej, pieprz, sól i wymieszałam), na wierzch położyłam łososia i pomidorki koktajlowe, posypałam nasionami.

Sałatka jest szybka i bardzo prosta.
„Przyszła teściowa” powiedziała, że jest bardzo dobra. 🙂 Więc chyba mogę i Wam polecić. 😀 Nam smakowało! 🙂

 

salatka4

blog

« Older posts

© 2017 Strong & Fit Women

Theme by Anders NorenUp ↑