MONITOR FITNESS TOMTOM TOUCH

Monitor Fitness TomTom Touch jest to kompatybilna opaska, która całą dobę śledzi naszą aktywność.


Dzięki kontrolowaniu całodobowej aktywności zlicza nasze kroki, czas aktywności, spalone kalorie, ilość snu oraz monitoruje tętno.

Dostępna jest w czterech kolorach : czarnym, niebieskim, czerwonym, fioletowym.


Opaska jest bardzo lekka i komfortowa, pasuje zarówno do sportowych ubrań jak i nieco bardziej eleganckiej stylizacji.
Ekran opaski TomTom Touch jest dotykowy (sterowany góra, dół).  Poniżej ekranu znajduje się  srebrny, dotykowy przycisk za pomocą którego wybudzamy urządzenie oraz potwierdzamy wybrane funkcje.  Ekran jest wyłączony, dopiero gdy naciśniemy na srebrne kółko wyświetli nam się aktualna godzina.  Ekran nie posiada regulacji intensywności wyświetlacza.
Opaska ma wbudowany czujnik tętna oraz mierzy skład tkanki tłuszczowej i mięśniowej.

Silikonowe paski są wymienne. Moduł wyciągamy z paska za każdym razem gdy chcemy podłączyć opaskę pod komputer.

Opaskę personalizujemy za pomocą aplikacji MySports Connect. W aplikacji MySports możemy przeglądać statystyki, sprawdzać postępy  w treningach, udostępniać je oraz ustawiać cele. Aplikacja jest łatwa w obsłudze.


Opaskę można sparować z telefonem wtedy widzimy na ekranie opaski powiadomienia o przychodzącym połączeniu telefonicznym lub wiadomości sms.  Opaska po naładowaniu wytrzymuje około 5 dni.

Zawsze intrygowały mnie opaski sportowe dlatego bardzo dziękuje firmie TomTom za umożliwienie przeprowadzenia testu. Test przebiegł pomyślnie, więc teraz zastanawiam się nad zakupem. 🙂

 

Mam dla Was specjalny kod rabatowy  na zakup opaski TomTom Touch oraz zegarków Spark 3

KOD : KedzioraM_TTsports

Wartość kodu : 50 zł 
Kod działa w sklepie internetowym http://www.ttsports.pl/

 

FIT jabłecznik z nutą kokosa

Składniki :

Spód
płatki owsiane górskie – 4 szklanki
wiórki kokosowe – 1 szklanka
Olej kokosowy – 2 łyżki
Jajko – 3 sztuki (miałam małe jajka)

Nadzienie
Jabłka – około 0,8 kg
Cynamon – 1 łyżka (wedle uznania)
Cukier brązowy – 2 łyżki
Przyprawa do szarlotki – 2 płaskie łyżeczki

Kruszonka
Płatki owsiane górskie – 1 szklanka
Wiórki kokosowe -nieco mniej niż 0,5 szklanki
Miód – 2 łyżki
Olej kokosowy – 1 łyżka

Przygotowanie
Płatki owsiane, wiórki kokosowe i jajka wrzucamy do Thermomixa (lub inny przyrząd do wyrabiania ciasta). Olej kokosowy topimy i dodajemy do reszty składników. Mieszamy wszystko razem i blendujemy do uzyskania jednolitej masy. Masę wykładamy na blaszkę wyłożoną papierem do pieczenia i równomiernie rozprowadzamy.
Jabłka blendujemy, następnie przekładamy do garnka, dodajemy cynamon, cukier i przyprawę do szarlotki. Gotujemy do sklarowania składników, co jakiś czas mieszając. Nadzienie wylewamy na masę i rozprowadzamy równomiernie.
Płatki, wiórki kokosowe i miód wrzucamy do Thermomixa, olej kokosowy topimy i dodajemy do reszty. Blendujemy do uzyskania gładkiej masy. Masa będzie klejąca. Formujemy kruszonkę i rozkładamy na blaszce.
Nagrzewamy piekarnik i pieczemy 30′ w temperaturze 180 stopni.
Użyłam blaszki 20x25cm
Smacznego! 🙂

 

 

Fit Pierniczki bez pieczenia

Składniki :

Daktyle – 1 szklanka
Orzechy nerkowca – 0,5 szkl.
Płatki jaglane BIO – 1 szklanka
Przyprawa do piernika – 20g
Nasiona chia – 2 łyżki
Kakao – 1 łyżka
Miód – 2 łyżki
Woda – 20ml

Daktyle i orzechy zalewamy gorącą wodą i moczymy 2h.
Następnie wszystkie składniki przekładamy do Thermomixa/ Blendera i blendujemy do uzyskania jednolitej masy. Masę wykładamy do pojemnika i wkładamy do lodówki na noc. Następnie wyciągamy, rozwałkowujemy i wycinamy pierniczki foremkami.  Rozpuszczamy gorzką czekoladę i polewamy pierniczki. Dekorujemy wedle uznania, u mnie wiórki kokosowe.

 

pierniczki3

 

SMACZNEGO! 🙂 

10 pomysłów na świąteczny prezent dla Biegacza

1. Książka

Książka o tematyce biegowej będzie uniwersalnym rozwiązaniem. Jednak jeśli mamy możliwość zwróćmy uwagę lub delikatnie dopytajmy się jakie książki już biegacz posiada – szkoda by było gdyby egzemplarz się powtórzył!

ksiazki2

2. Pakiet startowy na zawody

Świetny pomysł na prezent! Sama taki zrobiłam w tym roku. 🙂 Zapisałam mojego Triathlonistę na Bydgoszcz Triathlon.
Podpytaj osobę której chcesz sprawić prezent w jakim biegu chciałaby wziąć udział i kup pakiet startowy (jeśli zapisy już ruszyły), na pewno będzie zadowolona z prezentu!

3. Akcesoria np. torba sportowa, słuchawki do biegania,  magnesy do numeru startowego, blackroll

Torba sportowa jest dobrym rozwiązaniem. Znasz osobę, która nie używa torby sportowej jadąc na trening lub zawody? Ja nie znam! Każdy zawsze ma torbę ewentualnie plecak. Osobiście byłabym mega szczęśliwa gdybym dostała torbę w serduszka od Gym Hero 😀 Nowe, unikatowe i śliczne torby dla kobiet : 
torbysportowe
https://gymhero.eu/pl/

Biegacze, którzy słuchają muzyki podczas biegania na pewno ucieszą się z nowych słuchawek
dsc_8491
Producent słuchawek do biegania JABRA (www)

Magnesy do mocowania numeru startowego, absolutny HIT!
Koniec z męczącym zapinaniem agrafek tuż przed startem, numer startowy przypina się raz dwa!  Myślę, że każdy biegacz chciałby je mieć. 🙂

magnesy

Magnesy firmy BibBits do kupienia na stronie www-klik (na hasło : strongfitwomen  otrzymacie 10% rabatu)

Roller, wałek do masażu! Każdy biegacz powinien go używać, zbawienie dla mięśni po treningu. 🙂
dsc_8500
Roller marki Blackroll kupimy na stronie www-klik

4. Wieszak na medale

Wieszak na medale jest ciekawym rozwiązaniem, w końcu biegacz będzie mógł wyeksponować swoje osiągnięcie i trudy pracy włożonej w treningi. Ponadto jeśli ktoś biega często na zawodach to takich wieszaków nigdy nie za wiele. 🙂

wieszakinamedalezlogo
Wieszaki na medale od wieszakinamedale.pl

5. Album ze zdjęciami ze wszystkich startów z minionego roku

Taki album może okazać się świetnym prezentem. Osobiście uwielbiam zdjęcia i bardzo ucieszyłabym się gdyby ktoś zebrał cały mój biegowy rok w jednym miejscu i  mogłabym do niego w każdej chwili wrócić, obejrzeć i powspominać.

6. Karta podarunkowa do sklepu biegowego 

Załadujesz kartę podarunkową na kwotę którą postanowiłeś obdarować biegacza i już sam biegacz kupi sobie co będzie chciał.

7. Suplementacja (witaminy, minerały, białko itd.)

Suplementacja również jest dobrą alternatywą, podejrzyj co biegacz używa i kup nowe opakowania lub postaw na zupełnie nowy produkt, wtedy biegacz przetestuje i spróbuje nowości.

dsc_8444

8. Odzież np. czapka, rękawiczki, koszulka, skarpety kompresyjne, rękawki do biegania.

Tego nigdy nie jest za mało w biegowej szafie! 🙂
dsc_8476

Polecają się rękawki do biegania firmy Halfworn (strona www)

9. Pakiet u trenera/ Voucher na wizytę u fizjoterapeuty/Voucher na badania wydolnościowe

Pakiet u trenera – warto zainwestować, praca z trenerem może okazać się owocna + trener zwróci uwagę na technikę biegu i może zauważyć pewne niuanse których biegacz podczas biegu nie widzi i nie jest świadomy, że coś robi źle.

Voucher do fizjoterapeuty – nie każdy biegacz odwiedza fizjo, voucher może okazać się pomocny podczas przygotowań do półmaratonu/maratonu kiedy treningi są bardzo intensywne.  Aczkolwiek nie wykluczajmy osób, które biegają mniej lub z niższą intensywnością, regeneracyjna wizyta u fizjoterapeuty przyda się każdemu biegaczowi.

Voucher na badania wydolnościowe – za chwilę nowy rok, nowy biegowy sezon, warto sprawdzić na ile stać nasz organizm. Uważam, że każdy biegacz chociażby raz w życiu mógłby wziąć udział w badaniach wydolnościowych, żeby sprawdzić stan swojego organizmu.

10. Karnet na basen/siłownię 

Dobrą alternatywą jest karnet na basen lub siłownię, chociażby przez miesiąc biegacz mógłby spróbować dodatkowej dyscypliny, jeśli się przekona przedłuży karnet. Zawsze będzie to dodatkowa motywacja do wprowadzenia nowych treningów.

 

Mam dla Was RABAT -10% do sklepu radello.pl 
Ważny do 31.12.2016r. 23:59:59
Hasło rabatowe : strongfitwomen 

Zdrowe batoniki #wiemcojem

Udało mi się stworzyć pełnowartościowe, zdrowe, dobre batoniki. Jestem nimi zachwycona! 🙂

Składniki :

Daktyle – 27 sztuk
Wiórki kokosowe – 1,5 szklanki
Orzechy ziemne niesolone, prażone – 1 szklanka
Jagody goji – 0,5 szklanki
Siemie lniane – 1 łyżeczka
Nasiona chia – 1 łyżka
Woda – 50ml
Olej kokosowy – 2 łyżki

Daktyle zalałam gorącą wodą i zostawiłam na godzinę. Następnie wszystkie składniki oprócz wody i oleju wrzuciłam do Thermomixa, gdy uzyskałam w miarę gładką konsystencję dodałam wodę, ponownie zblendowałam składniki, na sam koniec dodałam olej i wymieszałam na niższych obrotach. Gdy już masa była gotowa wyłożyłam ją na blachę, którą wcześniej pokryłam folią aluminiową. Rozsmarowujemy równo mase na blaszcze i wstawiamy do lodówki na noc. W kolejnym kroku wyciągamy z lodówki, kroimy i gotowe :)) Pychota!

batoniki5

batoniki6

batoniki2

batoniki7

Smakują rewelacyjnie! 🙂 Polecam ! 

« Older posts

© 2017 Strong & Fit Women

Theme by Anders NorenUp ↑